Rapuan

Friday, June 22, 2012

saya belum mati.

hidup. sihat. bahagia.

Alhamdulillah.

Sekarang tengah mabuk.

Dah 3 minggu tak minum soda, sejak menjak ni, ada la beberapa kali minum. So rasa pelik aneh dan... aneh.

Orang BK tu tadi bagi saya Light Coke dengan ucapan "selamat berdiet"

padahal saya order burger, cheese stick, ice cream and onion fries.

saya nak bunuh orang BK kat kaunter drive thru tu. Biar kena lenyek dengan lori jual sayur.

Lepas tu tengok Eagle Eye.

Sgt best. Shia Lebeuf, walau tak sekacak mana, amatlah digilai aku.

Nak kahwin dengan dia.

Eh tanak. Dia pendek. Cari orang lain.

Um, baiklah nak tengok cerita hantu. kot.

Tatau takut ke tak. Susah nak menghayati muvi hantu ni.

Semoga saya tak terkencing dalam seluar,

atau takut tidur dalam gelap,

atau takut nak mandi sorang2.

Nak teman saya mandi?

Kalau hensem boleh la. haha. ok bye.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe